mércores, 23 de decembro de 2020

SEGUNDA TAREFA: A vosa LOCALIDADE ten MAXIA!!

 

Xa o dixo o ELFIÑO PEPIÑO
nunha das súas cartas!!

A AROUSA ten MAXIA!! 


Ten encantos especiais!!
Recunchos, anécdotas, persoas, 
vivencias, historias...

Por tanto,como SEGUNDA 
TAREFA NAVIDEÑA 

vai a seguinte proposta!

Que vos parece que se nun 
LIBRIÑO, DIARIO,...
 (liberdade total coma sempre!)
iso si, creado por vós 
recopilades todas esas cousiñas que,
 para vós e para as vosas familias,
 fan que a AROUSA TEÑA MAXIA?


Vale calquera cousiña!!
O que máis vos gusta da Arousa!
O voso recunchiño ou actividade favorita!
Unha historia interesante dos avós!
Por que preferides a Arousa a outro lugar!
E miles de opcións!! Todas valen!!

SERÁ INTERESANTÍSIMO LELOS
XUNTOS Á VOLTA!!

Non se trata de facelo todo nun día, 
senón de escribir un pouquiño 
EN MINÚSCULA e en pauta 
case todos os días! 
Acompañando á LECTURA!!

E para repasar un pouquiño...
UNS XOGOS!!

MAPA INTERACTIVO CASTELLANO


MAPA INTERACTIVO PROVINCIAS


MAPA PROVINCIAS DE GALICIA


AGORA INVESTIGADE...

Das CATRO PROVINCIAS 

de GALICIA, en cal vivides?? 

E tedes familia ou grandes amig@s 

en outra provincia? En cal?

Animádevos a deixar un comentario!! 

Á volta de vacacións 

situaremos a nosa LOCALIDADE...

ata no MUNDO!!

SAUDIÑOSSSSS!!

9 comentarios:

  1. Hola son Leo. Temos moitos amigos en A Coruña en varios sitios.
    Tamen en Monforte de Lemos en Lugo e a mamá de Gael e de Ourense.
    Chaoooo🌃😁🙃😆

    ResponderEliminar
  2. Ola son Luca:
    Nós vivimos na provincia de Pontevedra e eu tamén teño familia na Coruña.

    ResponderEliminar
  3. 0la son Breogán, teño primos en Boiro(provincia de A Coruña). Tamén teño primos estudando en Santiago ( provincia de A Coruña) e o mozo duna prima que é de Ourense CHAO!!

    ResponderEliminar
  4. Boas tardes son Alicia,vivo en Pontevedra.
    Temos amigos que viven en Coruña,que tamen a visitei e gustoume moito.

    ResponderEliminar
  5. Ola son Gael. Vivo en Pontevedra. Os meus avos viven en Ourense. Adeus compis e profe Ali.

    ResponderEliminar
  6. 0la son Pablo. Eu vivo na Illa de Arousa que está na provincia de Pontevedra. Temos amigos en Santiago que está na provincia de A Coruña.
    Que teñades un bo día.

    ResponderEliminar
  7. Son Clara vivo en Pontevedra e teño amigos da Coruña e unha amiga en Lugo. Chao

    ResponderEliminar
  8. Hola son Alejandro e vivo na provincia de Pontevedra e miña tía vive en Santiago que pertenece a Coruña

    ResponderEliminar
  9. Son nayara e vivo na provincia de pontevedra a illa de arousa e teño familia en cee na coruña unha tia e dous primos mellizos mais pequenos ca min,tamen teño familia na misma provincia pero non viven na illa,solo viven na illa a familia de miña nai a de meu pai en vilanova e pontevedra cidade

    ResponderEliminar

As viaxes do elfiño!!

Ola peques e familias!!  O ELFIÑO sigue visitando as casas!! Recordades que tiña unha MISIÓN ARTÍSTICA OU DE AXUDA en cada unha delas segu...