mércores, 23 de decembro de 2020

PRIMEIRA TAREFA: "Camiño de lixo, o meu camiño"


 O meu camiño á escola pode ser

precioso e moooi interesante!!

Podo atopar imaxes 

e paisaxes fermosas...


Pero tamén outras máis desagrables
e preocupantes!!






E unhas que, por desgraza,
están "DE MODA"!!

A PRIMEIRA TAREFA PARA 

O NADAL vai disto:


escolle un MAPA/PLANO 

e representa o camiño que percorres 

dende a túa casiña ao colexio.

Indica se é a pé 
ou en que medio de transporte!


 

Despois, saca algunha fotografía 

como as de arriba que representen 
o LIXO que te atopas, 
pero tamén algo bonito! 

Fai unha creación con esas 
fotos como queiras! 

Un collage, un mural, etc. 
Pode ser virtual pero mellor a man!
Envía a foto e, se é a segunda opción,
traeo á clase para ensinárnolo!


Tamén hai miles de ideas 
de MANUALIDADES 
para estes días de choiva e frío!




E para rematar...RECORDADE A SORTE
QUE TEDES DE PODER IR POR ESE 

CAMIÑO E DE MANEIRA CÓMODA 

E SEGURA AO COLE!!
Senón...mirade estes vídeos!!
Algúns parecen camiños DIVERTIDOS
pero asegúrovos que non son un xogo,
son mooooi perigosos!!

Este é o que me pedistes 

do curso pasado.

Podedes opinar nos comentarios, 

peques e familias,

sobre estes vídeos!!

A MIÑA REFLEXIÓN É QUE SOMOS 

UNS AFORTUNADOS!!

E que ensuciamos os nosos camiños,

sendo estupendos en todos os sentidos!! 

Non vos parece?? 

APERTIÑAS!!

2 comentarios:

  1. Hola son Leo.Temos moita sorte de vivir donde vivimos. Esos nenos tiñan que pasar moito traballo e todo para poder ir ao cole.

    Hola son Marta, e increíble como cambia a sorte de un, solo por o lugar donde naceu. Estos nenos teñen que madurar e crecer antes de tempo cando solo deberían preocuparse por xogar e medrar felices. Hay que valorar o que temos e as veces olvidasenos.
    Feliz navidad a tod@s ☃️🎄🎁

    ResponderEliminar
  2. Ola, son Pablo.
    Eu creo que teñen moitos riscos para ir ao cole. Son moí valentes en esas condicións.
    Eu teño sorte porque o meu camiño é máis fácil.
    Moitos bicos

    ResponderEliminar

As viaxes do elfiño!!

Ola peques e familias!!  O ELFIÑO sigue visitando as casas!! Recordades que tiña unha MISIÓN ARTÍSTICA OU DE AXUDA en cada unha delas segu...