mércores, 25 de novembro de 2020

A violencia tamén é un virus!!

O 25 de novembro conmemórase o 

"DÍA INTERNACIONAL 

DA ELIMINACIÓN 

DA VIOLENCIA 

CONTRA A MULLER" 


E contra o home, 
e contra os nen@s, 
e contra os avoíños... 

PORQUE CALQUERA 

TIPO DE VIOLENCIA...


 

Por que credes vós, 

peques e familias, que a 

"VIOLENCIA TAMÉN 

É UN VIRUS"? 

Animádevos a reflexionalo 
nos comentarios!


No cole, todos unidos...
quixemos darlle cor 
e poñer positivismo a esta data 
cunha canción chulísima!! 


A ver se adiviñades 
coa pista de Breo!!


"GIRASOLES" 

DE ROZALÉN!!


MIRADE QUE CHULADA 
DE VÍDEO CONXUNTO

na páxina web do cole!!


Os demais...
tamén fixemos unhas flores 
ben chulas cos 

"DEREITOS DA INFANCIA!!

Neles non hai sitio 
para a violencia!!



E para rematar...
un conto dunha nena que,
de seguro, xa coñecedes!!
Ela é Flora e ten un problemiña...


No seu conto:

"O segredo de Flora"

o descubriredes!!


Credes que Flora atopou 

unha boa solución?

Pasouvos algunha vez a vós?
E como o solucionastes?
Animádevos a comentalo!


APERTIÑAS CHEAS, CHEAS 

DE MOOOOITO AGARIMO

E SAÚDE!!

9 comentarios:

  1. Hola son Ylenia e Flora atopou unha boa solución,a min pasame cando me enfado moitooooo e pasaseme tranquilizandome e a Flora pasaselle sacudiendo as mans e os pes. Boa tarde a todos e a ser boiños bicos.

    ResponderEliminar
  2. ola son Pablo e creo que Flora si que encontrou unha boa solución. Eu cando me enfado vou para a habitación e tranquilízome. Moitos bicos para tod@s.

    ResponderEliminar
  3. Ola son Breogán e creo que Flora tuvo unha boa solución porque cantar relaxa moito. Eu cando me enfado vou para a miña habitación e logo necesito unha aperta. Encantounos o vídeo de todos no cole. Bicos a tod@s.

    ResponderEliminar
  4. Eu son Alicia e creo que Flora encontrou moi boa solución.
    Eu pouco me enfado, pero cando e así, gustame pintar e debuxar💕

    ResponderEliminar
  5. Moitos bikiños para tod@s! 😘🤗🤗

    ResponderEliminar
  6. Ola son Daniela e creo que Flora encontrou unha boa solución. Eu cando me enfado vou para o meu cuarto, respiro fondo e intento pensar en cousas bonitas para que se me pase. Encantounos o video de todo o cole, quedou chulísimo. Apertas e bicos para todos :):)

    ResponderEliminar
  7. Noraboa polo gran traballo no día internacional da violencia de xénero. Un gran equipo que nos mostra que outra forma de educar é posible, loitando por derribar a violencia de xénero, un virus que desgraciadamente se segue contaxiando xeración tras xeración. De novo, volvemos a precisar que tod@s camiñemos da man para loitar contra esta lacra. A mellor vacuna:o feminismo.

    ResponderEliminar
  8. Hola son Leo eu cando me enfado gustame estar solo e despois falalo.
    Eu creo que a violencia e un virus porque fai que a xente este triste. 😤😭😷

    ResponderEliminar
  9. Inmaculada Dios santiago26 de novembro de 2020, 10:37

    Ola. SonClara. Flora buscou unha solucion. Eu cando me enfado na casa meus pais mandanme pa habitasion hasta q me relajo un pouco. Bicos

    ResponderEliminar

Día internacional da DANZA!!

Ola peques e familias!!  Este curso máis que nunca grazas ao noso PROXECTO: "BENESTART" estamos profundizando en todos os  tipos d...