luns, 19 de abril de 2021

Semana do libro!!

 Boas tardiñas!! 

Que ben o pasamos 

sempre no PATIO!! 

É dos nosos momentos favoritos!! 

O outro día estreamos mobiliario!! 

Mirade que banquiños máis chulos!! 

Pero para chul@s nós!!






Somos uns auténticos modelos!! 

E nunca perdemos o SORRISO!! 

Xa lle temos botado o ollo...

para ir ler alí un día!! 

E falando de ler...

ESTAMOS NA SEMANA DO LIBRO!! 

E acompañando á marabillosa actividade 

dos compis de cuarto, Libria quere compartir 

con vós un montón de recursos e xogos!! 

PINCHADE NO ENLACE PARA 

VISITAR O SEU BLOG!!

E recordade: 

"Un día sen ler, é un día perdido". 

Que libro estades lendo agora peques? 

E vós familias? 

Compartídeo en comentarios!!

Apertiñas lectoras!!

7 comentarios:

  1. Ola son Pablo,
    eu estou lendo Marvel la enciclopedia e a miña nai El tren de los huérfanos.
    Apertas virtuais.

    ResponderEliminar
  2. Ola compañeiros e compañeiras. Estou leyendo o diario de Greg.Adeus ♥️♥️💜💜♥️💜🏆⚽⚽🥅🎮💛💪👍💪👀☀️💧

    ResponderEliminar
  3. Ola son iker, eu estou lendo los compas se escapan de la prision. Chao

    ResponderEliminar
  4. Ola son BREOGÁN!! Eu estou lendo unha banda deseñada de Mafalda de Quino ,meu irmán está lendo El Universo Elegante de Brian Green, miña nai Dime quién soy de Julia Navarro e meu pai Anam Cara el libro de la Sabiduría Celta de John O´Donohue. A min encantame Mafalda, ainda que hai palabras que non entendo. Espero que pasedes unha boa semana. Chao!!

    ResponderEliminar
  5. Ola son Ylenia eu estou Kendo o club das princesas e miña nai como fuego en el hielo, moitos bicos e apretas.

    ResponderEliminar
  6. Ola son Daniela eu estou lendo o club das princesas e o cuarto libro de Anna Kadabra. Meu pai un libro de Juan Gómez Jurado que se chama Loba negra e miña nai un de Dolores Redondo que se chama Todo esto te daré.
    Moitos bicos e apertas

    ResponderEliminar
  7. Hola son Leo. Eu estou lendo:El imperio del reino de la fantasia con Geronimo Stilton e miña nai esta lendo:La verdad sobre el caso Harry Quebert de Joel Dicker. Chaooo

    ResponderEliminar

As viaxes do elfiño!!

Ola peques e familias!!  O ELFIÑO sigue visitando as casas!! Recordades que tiña unha MISIÓN ARTÍSTICA OU DE AXUDA en cada unha delas segu...