domingo, 3 de xaneiro de 2021

O amig@ invisible!!

 QUE NERVIOS!!
Case rematando as vacacións 
de Nadal chegou o momento 
tan esperado!! 

Pensaba o bichiño que nos iba 

a deixar sen descubrir 

aos nosos AMIG@S INVISIBLES 

e os AGASALLIÑOS 

que con tanto agarimo 

e ilusión nos prepararon?? 

Pois diso nada!! 

Nós somos máis fortes!! 

PREPARADOS?? 

A DESCUBRIR OS MISTERIOS!! 

De Dani para Ylenia!!

De Fátima para Alejandro!!


De Iker para Alicia!!

De Breo para Elia!!

De Alicia para Leire!!

De Clara para Alba!!

De Alén para Pablo!!

De Alba para Iker!!

De Daniela para Fátima!!

De Elia para Daniela!!

De Gael para Clara!!

De Leire para Nayara!!

De Leo para Alén!!

De Luca para Daniel!!

De Nayara para Breo!!

De Ylenia para Gael!!

De Pablo para Luca!!

De Alejandro para Leo!!

FOI EMOCIONANTE?? 

PARA MIN MOITÍSIMO!! 

Vaia chuladas fixestes!!

Animádevos a escribir nos comentarios 

que sentistes ao descubrir o misterio 

e un agradecemento para @ vos@ amig@!! 

O meu agradecemento vai para vós, 

familias e peques, que fixestes que o XOGO 

continuase a pesar de todo!! 

GRAZAS POR FACER SEMPRE 

TODO POSIBLE!!

Apertiñas enormes para todos!! 

Que o 2021 nos traia as de verdade!! 

FELIZ ANO!!

14 comentarios:

  1. A nayara encantoulle o agasallo,moitas grazas leire de parte de nayara

    ResponderEliminar
  2. Olaa!! Son Alicia, moitisimas gracias Iker gustoume moito o agasallo do amig@ invisible, menuda pasada fixechelo moi moi moi ben! ! ! Encantoume mooooito😍😍🤗🤗gracias🥰

    ResponderEliminar
  3. Chao moitos bikiños e gracias por o agasallo😘😘

    ResponderEliminar
  4. Hola, soy Fátima y me gustó mucho mi regalo Daniela. A ver, me encantaron todos los regalos. Y la canción también y la cantamos mi mamá y yo un poquito. Muchos abrazos y feliz 2021.muac, muac, requetemuac, o sea, besos a miles.

    ResponderEliminar
  5. Ola Gael moitas gracias, me encantou o q me fixestes de regalo. O próximo ano o pondrei no arbol.
    Gustaronme todos. Feliz vacacion
    Bicos Clara.

    ResponderEliminar
  6. Ola son Breogán, estou moi emocionado polo agasallo que me fixo Nayara, gustáronme moito tamén os dos outr@s compañeir@s. Chao. Bicos para tod@s!!

    ResponderEliminar
  7. Hola son Elia, emcantoum o agasallo de Breo,
    Moitas gracias, un abrazo moi moi grande, pronto nos vemos ����❤️ e moito animo e forza a todos.

    ResponderEliminar
  8. Ola son Alba. Encantoume o teu agasallo Clara. Moitas grazas.
    Feliz Nadal. Alba.

    ResponderEliminar
  9. Ola son Pablo.
    Gustoume moito o regalo que me fixestes Alén. Teño moooooitas ganas de probar ese labirinto.
    Os demáis regalos tamén me gustarón.
    Feliz ano 🎉🎉

    ResponderEliminar
  10. Ola son Iker. Moitas gracias polo meu agasallo Alba! E moi chulo gustoume moito!! Bicos para todos.

    ResponderEliminar
  11. Hola son Leo.Gustoume o agasallo de Alejandro.Moitas gracias.Son todos moi chulos.
    Bicos chao 🎆🎆🎆🎆🎆

    ResponderEliminar
  12. Ola soy Luca:
    Gracias Pablo por el regalo,me gustó mucho.🥰🥰

    ResponderEliminar
  13. Ola Ylenia. Gracias polo regalo. Encantoume. Unha aperta. Gael

    ResponderEliminar
  14. Gracias Elia, gustoume moitísimo o teu regalo de amigo invisible, parece que esa boneca son eu, non? jajaja é chúlisimo. Gracias de novo, un abrazo enorme

    ResponderEliminar

Día internacional da DANZA!!

Ola peques e familias!!  Este curso máis que nunca grazas ao noso PROXECTO: "BENESTART" estamos profundizando en todos os  tipos d...