xoves, 5 de novembro de 2020

¡¡Repasando formas y figuras planas!!

 ¡Hola! 

Lo prometido es deuda, aquí os dejo 

unos vídeos muy divertidos 

sobre las formas y las figuras planas:


FORMAS BAILARINAS.


FORMAS POR TODOS LADOS.



CUENTO DEL TRIÁNGULO.
¿Serías capaz de volver 
a dibujar de memoria 
todas las aventuras del triángulo?


MONSTRUOS DE FORMAS.
¡¡Porque aún es un poco "SAMAÍN"!!


¡¡ESPERO QUE OS GUSTEN!!


Anímate a comentar debajo: 
¿Cuál fue el que más te gustó?
(Recuerda poner tu nombre 
si comentas como anónimo.)


¡¡Abrazotes circulares, triangulares
cuadrados y...virtuales!!





11 comentarios:

  1. Son Iker, o que mais me gustou foi o segundo.
    Son moi chulos.

    ResponderEliminar
  2. Boas tardes compañeiros e profe,
    a min o que mais me gustou foi o de mounstros de formas.
    Bicos a todos

    Pablo

    ResponderEliminar
  3. Ola, son BREOGÅN. O que mais me gustou foi CUENTO DEL TRIÁNGULO. Acórdome de memoria das aventuras. Chao.

    ResponderEliminar
  4. Este comentario foi eliminado por un administrador do blog.

    ResponderEliminar
  5. A min o que mais me gustou é o das formas por todos lados. un saludo a todos clara

    ResponderEliminar
  6. OLA SON GAEL.O QUE MAIS ME GUSTO FOI O 1°.
    ADEUS

    ResponderEliminar
  7. Hola soy Leo y la que más me gustó fue la de las formas bailarinas. Buen fin de semana 🙃🙃😜😛☹

    ResponderEliminar
  8. Olá son Elia, o que máis me gustou foi o triángulo 🔼◀️🔽🔺🔻

    ResponderEliminar
  9. Buenas tardes soy Alicia, el video que más me gustó fue el primero porque era muy gracioso. Buen finde🤗

    ResponderEliminar
  10. Hola soy Daniela, a mi el video que más me gustó fue el de las formas bailarinas porque era muy gracioso. Un beso :):):)

    ResponderEliminar
  11. Hola son Alejandro Amin oque mais me gustou foi o último

    ResponderEliminar

Revista Carcamán!!

Ola peques e familias!!  Un curso máis coa chegada da SEMANA DAS LETRAS GALEGAS publícase a esperada revista do cole: a REVISTA CARCAMÁN!!...